חוות נועם במדבר: גלמפינג, חניון קמפינג, חאן, קרוואנים או צימרים ליד מכתש רמון

חוות נועם במדבר היא חווה חקלאית משפחתית בהר הנגב ליד מצפה רמון המציעה לינה בצימרים, אוהלי גלמפינג, מתחם קמפינג, חניון קרוואנים וחאן מסודר לקבוצות.

חוות נועם במדבר

מחפשים גלמפינג במצפה רמון? מקום לשים את האוהל באזור המכתש ולראות כוכבים נופלים? חופשה קמפינג משפחתית במדבר בלי להביא את כל הבית? לוקיישן לנופש זוגי באוהלי גלמפינג ממוזגים עם שכשוכית פרטית? חניון לקרוואן או חאן לקבוצות? כל האפשרויות מחכות לכם בחוות נועם במדבר.

החווה החקלאית הוקמה על ידי איריס ובני הררי ביוזמת בנם דרור היא נקודת יציאה מצוינת למסלולי הטיול המיוחדים באזור מכתש רמון והר הנגב. בחוות נועם מגדלים ענבים, זיתים, רימונים ובוסתן פירות נשירים ויש גם חיות משק המסתובבות בשטח ואפשר לרכוש החווה שמן זית ויין המיוצרים במקום. עם השנים הוקמו בחווה אוהלי אירוח מדבריים, אוהלי נגב בתוך מטע הזיתים, מתחם קרוואנים, צימרים בבנייה אקולוגית ומתחם גלאמפינג חדש לזוגות.

חוות נועם במדבר, גלאמפינג במצפה רמון
גלמפינג באמצע המדבר

אוהלי גלמפינג כיפות דום ממוזגים

בחווה יש 4 אוהלי גלמפינג ממוזגים בצורת כיפה גיאודזית (אוהלי דום בסגנון האוהלים בואדי רם) בכל אוהל יש מיטה זוגית, מזגן ומקרר, מכונת קפה, מקלחת ושירותים צמודים ושכשוכית מול הנוף המדברי.

 

אוהלי נגב: קמפינג משודרג באוהלי גלמפינג (לא ממוזגים)

מתחם אוהלי קמפינג משפחתיים בלב מטע הזיתים של החווה. בכל אוהל יש מזרנים, מחצלות ותאורת לילה, פינת ישיבה ופינת מדורה. במתחם יש מטבח שיתופי עם מקררים ומקפיאים, עמדות מנגל, שירותים ומקלחות עם מים חמים. אוהלי הנגב מתאימים לאירוח של קבוצות ומשפחות של עד 5 אנשים בכל אוהל.

 

מתחם קמפינג לקבוצות ומשפחות

מתחם קמפינג למטיילים ומשפחות שאוהבות לישון באוהלים מתחת לכוכבים. במתחם האוהלים יש גם סככות צל ומתקני מים לשתייה ולשטיפת כלים, שולחנות קקל, אפשרות לבישול שדה על מדורות וערכות גז אישיות (ללא מקרר), תאורה, שירותים ומקלחות חמות.

 

חוות נועם במדבר, חניון קרוואנים מצפה רמון
חניון קרוואנים מצפה רמון? תכירו את חוות נועם

חניון קרוואנים פרטיים

מתחם לחניית קרוואנים פרטיים ליד הכרם המדברי לאנשים שאוהבים לישון בשטח בתנאים מפנקים עם מדורה מתחת שמים של כוכבים ואפשרות לצאת לטיולים באזור מכתש רמון. במתחם הקרוואנים יש אפשרות להתחבר לחשמל ולמים, מטבח משותף, שירותים ומקלחות עם מים חמים. אל מתחם הקרוואנים אפשר להגיע עם הקראון הפרטי שלכם (או קרוואן שכור) בלב המדבר ליד הגפנים, מרוחקים מכולם אבל בתנאים מפנקים.
במתחם יש גם קרוואנים של המקום להשכרה – פרטים בחווה.

חוות נועם במדבר, חאן במצפה רמון, אוהלים בדואים לקבוצות
חוות נועם במדבר: חאן לקבוצות ליד מצפה רמון

חאן מסודר לקבוצות

במרכז לחווה ממוקמים 4 אוהלי חאן גדולים המתאימים ללינת שטח של קבוצות על מזרנים.
אוהלים בדואים גדולים בסגנון מדברי המתאימים ללינת שטח לקבוצות של עשרה עד חמישים אורחים בכל אוהל. 

בכל אוהל תמצאו מזרנים, מחצלות, פינת ישיבה ותאורת לילה, ובחוץ מחכות לכם מקלחות מים חמים, שירותים, פינות ישיבה, פינת מדורה ועמדת מנגל.
ללנים בחאן מומלץ להצטייד בשקי שינה או מצעים, כלי רחצה, עצים למדורה (ניתן לרכוש במקום) וכלי מטבח (כלי בישול, כלי הגשה וכלי אוכל רב-פעמיים)

להזמנות (לקבוצות ואירועים בלבד) צלצלו: 053-4385922

חוות נעם במדבר, צימרים מצפה רמון
צימר במצפה רמון? תכירו את חוות נעם במדבר

צימרים בחוות נועם

בחווה יש צימרים שנבנו בבנייה אקולוגית מלבני בוץ וטיח אדמה, מאובזרים עם כל מה שצריך לחופשה במדבר. בכל צימר יש חדר שינה הצופה אל הכרם, מטבחון, פינת קפה, כלי מטבח, מרפסת מוצלת ובריכת שכשוך. לאורחי הצימרים יש אפשרות להזמין ארוחת בוקר או ערב המוגשות לצימר.קלאסי למשפחות גדולות שרוצות לשלב בין חופשה בגלמפינג, בקמפינג עם אפשרות לינה נוספת.

יחידות האירוח: צימרים זית וגפן המתאימים לזוג + 3 ובקתת נועם המתאימה לזוג + 4

 

אירועים בחוות נועם

מפיקים או מתכננים אירוע: בחווה אפשר לקיים בתיאום מראש אירועים גדולים או קטנים כמו ימי גיבוש לחברות, הפקות אופנה, אירועים משפחתיים החל מימי הולדת ועד חתונות, אירוח של תלמידים, בתי ספר ותנועות נוער, קבוצות גדולות של תגלית ועוד. מפיקים ומנהלות רווחה שמחפשים מקום רחב ואירועים באווירה מדברית עם כל התנאים הנדרשים הכוללים לינה באוהלי חאן, בקמפינג או גלמפינג בדרום עם כל אפשרויות האירוח והתשתיות הקיימות בחווה.

להזמנת אירועים בחווה צלצלו: 053-4385922

 

שעות צ'ק אין – צ'ק אאוט:

הגעה לאוהלי החאן מהשעה 15:00 | פינוי האוהלים עד השעה 11:00, פינוי מאוחר אפשרי בתיאום מראש.

מסלולי טיול ותצפיות למכתש רמון

חוות נועם במדבר ממוקמת במרחק נסיעה קצר ממצפה רמון ובקרבת מסלולי הטיול והתצפיות היפות אל המדבר, נקודת יציאה מצוינת למסלולי הטיול המיוחדים באזור מכתש רמון והר הנגב.

בין המסלולים החל ממסלול צפוניים יותר כמו עין עבדת, תל עבדת, נחל חווארים (מומלץ בליל ירח מלא) ושביל האופניים החדש בטיילת הצינים בשדה בוקר. במרחק נסיעה קצר דרומה מחכים לכם מסלולי הטיול במכתש רמון כמו פרסת נקרות, הר ארדון, נחל גוונים, שביל סובב רמון, וטיול רכוב במכתש בין המנסרה, אתר אבן רוח ומים ודרך צבעי רמון שהיא חובה. במצפה רמון עצמה אל תפספסו את מרכז המבקרים שהוא נקודת חובה לכל התחלה של טיול באזור, את התצפיות מהר גמל וטיילת דרך הפסלים ושביל האבנים הזוהרות.

עוד רעיונות והמלצות לטיולים ומסלולים – בקבלה.

חוות נועם הזמנות:

לפרטים והזמנות (טלפוניות בלבד – אין מערכת הזמנות און ליין): 053-7104304

נשמח לשמוע את דעתך על הקמפינג

נמוך - 1סביר - 2בינוני - 3טוב - 4מצויין - 5 (No Ratings Yet)
Loading...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תמונות מהמקום