למדבר: גלמפינג לזוגות בערד

גלמפינג למדבר הוא יחידת אירוח חדשה ומעוצבת, אוהל גלמפינג לזוגות הממוקם אי שם בדרום הקרוב ומשקיף אל המורדות של מדבר יהודה והשכונות הצפוניות של ערד. 

גלמפינג למדבר – סוף סוף גלמפינג לזוגות

במקום מחכה לזוגות שיגיעו אוהל גלמפינג מעוצב וממוזג עם כל מה שצריך לחופשה רומנטית אפילו שכשוכית קטנה ומרעננת.  באוהל המרווח יש מיטה זוגית, מזגן, פינת קפה ומקרר, פינות ישיבה, מקלחת ושירותים (בתוך האוהל!) ואפילו מטבחון קטן שתוכלו להכין בו ארוחת בוקר רומנטית עם ביצים שאספתם מלול התרנגולות הסמוך…

אתם כבר מכירים את זה… תכננתם חופשה רומנטית בגלמפינג מפנק והגעתם למחנה אוהלים עמוס משפחות עם צעקות של ילדים בשש בבוקר… אז תשמרו לכם את הלוקיישן הזה ותקוו שנשארו מקומות.

אוהל הגלמפינג נתפר ונבנה בעבודת יד של הבעלים, בני זוג יצירתיים שעיצבו אותו בסגנון כפרי עם רהיטי וינטג' שאת חלקם הם בנו במו ידיהם ובגינה יש פינת ישיבה ושכשוכית קטנה מול הנוף, פינת מדורה ומנגל, מטבח חוץ וגינת תבלינים.

גלאמפינג רומנטי ערד

תצפיות רומנטיות ופעילויות באזור הגלמפינג:

במרחק נסיעה או הליכה קרוב תוכלו להגיע אל תצפיות רומנטיות כמו מצפה מואב ועוד שסובבים את ערד לכיוון מדבר יהודה, תוכלו לקפוץ לטבילה בבירכת צפירה או אל כפר הנוקדים, מצדה או ים המלח.
בגזרת האוכל ובתי הקפה יש בערד כמה מקומות ששווה להכיר כמו קפה סטודיו, הפיצה המצוינת של כפרוצ'קה, מדורת השבט וטעימות היין של יקב צוף ומסעדת מוזה. עוד המלצות תקבלו במקום.

לפרטים: 053-4294822

נשמח לשמוע את דעתך על הקמפינג

נמוך - 1סביר - 2בינוני - 3טוב - 4מצויין - 5 (No Ratings Yet)
Loading...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

תמונות מהמקום

הזמנת מקום בקמפינג

למידע נוסף:

053-4294822

מה יש בקמפינג?

איך מגיעים?