מחפשים מקום שמציע גלמפינג לקבוצות ולאירועים? מפיקים יום כיף או יום גיבוש לחברה? מתכננים חתונה בטבע או מסיבת רווקות ומחפשים מתחם גלמפינג עם שיכשוכיות באמצע המדבר?
הגעתם למקום הנכון.

בישראל נפתחו בשנים האחרונות עשרות מתחמי גלאמפינג בדרגות פינוק שונות שיכולים לתת מענה מושלם וליצור חוויה מיוחדת לאורחים או לעובדים שלכם בהתאם לכל תקציב או דרישות של ההפקה שלכם.

גלמפינג לקבוצות, אירועים פרטיים או עסקיים: כל הלוקיישנים במקום אחד

רק תגידו איזה סוג אירוע אתם מתכננים, אם אתם מחפשים מקום שקט לריטריט או סדנת יוגה, גלמפינג יוקרתי לאירועים פרטיים או עסקיים, חתונה של שישי אחרי הצהריים או אירוע חברה גדול במקום שיכול להלין עשרות או מאות משתתפים ואנחנו כבר נמצא בשבילכם את הלוקיישן המושלם.

יש אפשרות להגיע למקום קיים ויש גם אפשרות להקים במיוחד בשבילכם גלמפינג בטבע (במקום שמותר) ולכם נשאר רק לתכנן את הליין אפ  של האירוע ולהגיע בתאריך שבחרתם. מלאו למטה את הפרטים וקבלו במהירות את כל הרעיונות וההצעות הכי שוות >>

אנחנו זכינו לבקר וראינו את כל מתחמי הגלמפינג, הקמפינג והחאנים בארץ ויכולים לחסוך לכם את השיטוט ברשת או בדרכי עפר מאובקות, בחיפוש אחרי הלוקיישן המושלם לאירוע שלכם. פשוט תכתבו לנו כאן את תאריך האירוע, כמות המשתתפים ואופי האירוע ונשמח למצוא לכם את המיקום האידיאלי בהתאם לאירוע שאתם מתכננים.

לא משנה אם זה ריטריט, סדנת יוגה או כנס מנהלים בכירים בהייטק, אם מדובר באירוע שדורש מקום עם כשרות, מקום שתרצו להשמיע בו מוזיקה עד השעות הקטנות של הלילה או מקום מעוצב שמתאים לחתונה של אוליגרכים. רק תכוונו אותנו ונשמח לעזור.

מקום לאירוע חברה, יום גיבוש לעובדים או סדנת מנהלים

כאן תוכלו למצוא את כל האפשרויות להפקת אירועים בטבע – מקום פרטי לסדנת מנהלים או אולי חאן גדול שיכול לארח עשרות עובדים ליום גיבוש כולל לינה בתנאים מפנקים? אירוע חברה והרמת כוסית לשנה החדשה, יום כיף ללקוחות וספקים? כנס באווירה אחרת, אירוע עם בני בנות זוג ואפילו אירוע גדול לחברה כולל משפחות. מוזמנים להתייעץ איתנו בכיף.

מקום לריטריט וסדנאות יוגה

מתכננים ריטריט? מיינדפולנס, סדנת יוגה או סדנה אחרת? צריכים אוהל גדול לסדנאות, מזרני יוגה או מרחבים פתוחים? בין אם זה סדנאות יומית שלא כוללת לינה או סדנאות של כמה ימים הכוללות לינה באוהלי הגלמפינג, תוכלו למצוא כאן את הלוקיישן הכי טוב לסדנה שלכם.

חתונה בטבע, מקום לבר מצווה או בת מצווה, ימי הולדת ואירועים פרטיים

חולמים על חתונה לבנה בגלאמפינג מדברי? או אולי יום הולדת לסבא או סבתא באווירה קצת אחרת? בר מצווה כולל לינה ופעילויות בטבע? מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעזור ולהציע לכם את כל המקומות האפשריים מהצפון ועד אילת.

מציאת המקום המושלם לאירוע שאתם מפיקים:

לקבלת רעיונות והצעת מחיר צלצלו 053-4385922 או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל האפשרויות הרלוונטיות: